Wednesday, January 26, 2011

Small bunny brooches - petites broches lapins


I´ve made little amigurumi bunny brooches, 4 together. They are about 4,5 cm tall. I´ve started to make little toys as a jewelry, I´m interested in a idea how little handmade toys could be a nice alternative for those who like to wear jewelry or like to give a nice new look for a dress etc.
Making these little bunnies are quite difficult, but more difficult it is the more I like it, I guess.



J'ai fait quelques petites amigurumi broches lapins, 4 pièces. Ils sont environ 4,5 cm de hauteur. J'ai commencé à faire des petits jouets comme bijoux, je suis interessé par l´idée comment un très petit jouet, fait à la main pourrait être bon alternatif pour ceux qui aiment porter des bijoux.

La fabrication de ces petits lapins est assez difficile, mais plus il est difficile, plus je l'aime, je suppose:)

No comments:

Post a Comment