Friday, June 22, 2012

Amigurumi tomatoes: "play food" or decorations






Fresh tomatoes from my amigurumi garden. They are made for a little girl, as a play food. I have made some other amigurumi vegetables amigurumi carrots. I like amigurumi vegetables as toys, because they are for all ages - universal toys. If right materials and stuffing are used and attachement properly made they can even be washed into washing machine.
I also made a pattern for this amigurumi tomato. I tried several versions, but I stood with the simplest, because I decided that they have to be easy to make and the pattern easy to follow.

Amigurumi tomatoes can also be lovely decorations for kitchen.

Tomates fraîches de mon jardin amigurumi. Ils sont faits pour une petite fille, comme "play food". J'ai fait quelques autres légumes: amigurumi carrots. J'aime les légumes amigurumi comme des jouets, parce qu'ils sont pour tous les âges - jouets universels - passe parout! Si les bons matériaux sont utilisés et un attachement bien fait, elles peuvent même être lavé dans la machine à laver.

Amigurumi tomates peuvent aussi être belles décorations pour la cuisine.
  
J'ai aussi fait un modèle pour cette tomate amigurumi. J'ai essayé plusieurs versions, mais je me tenais avec le plus simple, parce que j'ai décidé qu'ils doivent être faciles à faire et le modèle facile à suivre.

No comments:

Post a Comment